loading...
بازیخورها
آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 94 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
سبک اکشن ، اولین ، موفق ترین ، پر عنوان ترین و پر طرفدار ترین سبک در میان بازی های کامپیوتری است. از اولین سال های ظهور بازی های کامپیوتری ، هرساله بیشترین تعداد عنوان بازی به این سبک اختصاص داشت و این همواره پرفروش ترین بازی ها و بهترین بازی های سال از این سبک بهره مند بودند. این سبک نیز مانند اکثر سبک های دیگر ، زیر مجموعه های فراوان و مختلفی را دارا می باشد که از موفق ترین آنها می توان به “تیر اندازی” ، “ماجرایی” ، “ترسناک” ، “سکو بازی” و “تخیلی” اشاره کرد.
سری “مهاجم مقبره” اولین بازی سه بعدی در سبک اکشن سکو بازی بود. این بازی با نو آوری های و تغییرات خارق العاده اش در زمان عرضه ، انقلابی در این سبک به وجود آورد و توانست با جذابیت و هیجان بالای خود ، تجربه جدیدی را برای گیمر رقم زده و او را شگفت زده کند. پس موفقیت های عظیم این بازی ، عنواین بسیار زیادی با تقلید از این بازی ساخته شدند و سعی کردند با استفاده از المان های گیم پلی این بازی و اضافه کردن المان های خاص فرنچایز خود ، بازی درخور توجه و موفقی را عرضه کنند که گاه موفق نیز بودند و حتی پس از مدتی به کل از این سری جلو افتادند ، مانند سری بازی “شاهزاده پارسی” که از موفق ترین بازی های این سبک است.
سری “مهاجم مقبره” نیز مانند بسیاری از سری بازی های دیگر ، با فراز و فرود های بسیاری همراه بود اما همچنان بازی موفقی نشان می داد. این سری بازی ، بار ها بین کمپانی ها و استودیو های بازی مختلف جا به جا شد و گاه سازنده های آن به کلی در تم بازی تغییری اساسی ایجاد می کردند. مانند کاری که “کپ کام” در مورد بازی “توم ریدر:تاریخچه” انجام داد.
این سری بازی به خاطر موفقیت بسیار زیاد و فروش بالا و جوایز متعدد ، زیر شاخه های بسیاری داشت و شخصیت اصلی این بازی یعنی “لارا کرفت” به یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ بازی های رایانه تبدیل شد. به خاطر محبوبیت بالای این سری بازی ، یک مجموعه فیلم نیز از روی این بازی تهیه شد و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.
پس از گذشت 10 سال از اولین شماره این ، در سال 2006 ، این سری کم کم رو به افول می رفت و با وجود بازی های موفق دیگر در این سبک ، هر روز از مخاطبان این بازی کاسته میشد. تا اینکه “ایدوس” ، ناشر بازی ، تصمیم گرفت تا جان تازه ای به این سری بازی ببخشد و ساخت بازی بعدی این فرنچایز را به دیگر استودیو موفق خود “کریستال داینامیک” خالق سری بازی موفق “میراث کین” واگذار کرد. این استودیو نیز با انتشار بازی “توم ریدر:افسانه” توانایی خود را در زنده کردن این فرنچایز به همگان نشان داد و توانست با فروش 4.5 میلیون نسخه از عنواین موفق سال 2006 باشد.

پس از موفقیت “توم ریدر:افسانه” ، ناشر بازی به طور کامل ادامه دادن این فرنچایز و همه عناوین مربوط به “لارا کرافت” را به “کریستال داینامیک” واگذار نمود. دو شماره بعدی این سری “توم ریدر:سالگرد” و توم ریدر:جهان مدفون” به ترتیب در سال 2007 و 2008 وارد بازار شدند و با وجود استقبال زیاد منتقدین ، در فروش موفقیت چندانی کسب نکردند به طوری که “سالگرد” تنها به فروش 1.5 میلیون نسخه و “جهان مدفون” به فروش 2.5 میلیون نسخه ای دست یافتند.
بنابراین “کریستال داینامیک” تصمیم گرفت که تغییری اساسی در این فرنچایز به وجود بیاورد و با وارد کردن المان های گیم پلی جدید و معما های متفاوت و همچنین بهبود گرفیکی وسیع ، این فرنچایز را به موفقیت بالایی برساند. بنابراین در اواخر سال 2009 خبر هایی ازین استودیو خارج شد مبنی بر اینکه فعلاً قصد ساخت و عرضه عنوانی جدید از این سری را ندارند ، تا بتوانند با خیال راحت به بهبود همه جانبه بازی بیاندیشند.
پس از آن در آگوست 2010 ، “کریستال داینامیک” عنوان دانلود شدنی “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” را بر روی ایکس باکس لایو، پی اس ان و استیم عرضه نمود. این عنوان تجربه ای لذت بخش و متفاوت از این سری بود و میشد در عین پای بندی به اصالت ، نشانه هایی از تغییرات بسیار مفید را در آن مشاهده نمود. استقبال بسیار خوب منتقدان و میزان دانلود بسیار بالای بازی نشان از آن داشت که “کریستال داینامیک” راه خود را یافته و توانسته بار دیگر این فرنچایز را به موفقیت برساند.

در روز های آغازین سال 2011 ، چند اسکرین شات از بازی “توم رایدر” منتشر شد که شگفتی برانگیز بود و این عنوان را بدون هیچ پیشوند یا پسوندی معرفی می کرد ، که این نیز نشان از آن داشت که به طور کلی این بازی ، عنوانی متفاوت از دیگر بازی ها این سری است. چند ماه پس از انتشار اسکرین شات ها ، مجله “گیم اینفورمر” تصاویر و اخبار جدیدی از این بازی منتشر که هواداران را هر چه بیشتر به تجربه این بازی مشتاق می نمود و در پایان عنوان شد که معرفی کامل این بازی در همایش “ای 3″ انجام خواهد گرفت.
در اولین کنفرانس ای 3 در سال 2011 که متعلق به شرکت مایکروسافت بود ، از این بازی رو نمایی شد و گرافیک و فیزیک خارق العاده بازی همگان را شگفت زده نمود. همچنین در تریلر منتشر شده از گیم پلی این بازی میشد دنیایی از خلاقیت را احساس نمود. در پایان گیم پلی بازی تاریخ عرضه بازی پاییز 2012 اعلام شد.
با توجه به تصاویر و تریلر های منتشر شده از بازی می توان فهمید که با یک عنوان کامل و استثنایی رو به رو خواهیم بود. گرافیک بازی یکی از بهترین و طبیعی ترین گرافیک ها در بین بازی های کامپیوتری بود. افکت ها عالی بودند و میشد یکی از بهترین افکت های آب و آتش را در این بازی مشاهده نمود. همچنین فیزیک اجسام ، بافت و تخریب پذیری محیط باور نکردنی نشان می داد. برای هر چه طبیعی تر شدن بازی برای خلق شخصیت ها و همچنین خود “لارا” از تکنولوژی “موشن کپچر” استفاده شده بود که در مورد این بازی بسیار عالی به کار گرفته شده و به باور پذیری بازی کمکی بسیار بزرگ کرده بود.
داستان بازی نیز به پیش از تمامی بازی های این سری باز می گردد. زمانی که “لارا کرافت” بسیار جوان و بی تجربه است. او که علاقه مند و تحصیل کرده در رشته باستان شناسی است ، هنگامی که در حال مسافرت به ژاپن به منظور کند و کاو اشیاء باستانی این کشور بوسیله کشتی است ، اتفاقی ناگوار رخ می دهد و ناگهان کشتی آسیب می بیند و غرق می شود. و تنها این لارا است که از این حادثه جان سالم به در برده و زنده می ماند. حال او در جزیره ای دور افتاده ، محکوم به بقاست و باید به تنهایی از پس همه ی مشکلات بر بیاید. حال لارا درکه تنها در فکر نجات خود و فرار از جزیره است ، نشانه های از یک تمدن باستانی در این جزیره دور افتاده می یابد و با مقبره هایی عجیب و متفاوت واجه می شود.

گیم پلی بازی یکی از کامل ترین ، جذاب ترین و خلاقانه ترین گیم پلی هایی است که می توان در این سبک مشاهده نمود. معما های سکو بازی پرتعداد ، متفاوت و بسیار پیچیده خواهند بود و هر بازی کننده ای را به فکر خواهند انداخت. در این شماره بازی کننده غیر از یافتن راه حل هر معما باید از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد تا بتواند آن معما را پشت سر بگذارد. از مهم ترین المان های مؤثر در گیم پلی بازی می توان به آب ، آتش ، ضربه و المان های کسب شدنی ، اشاره نمود. هر چه از بیشتر در بازی پیش بروید ، توانایی های لارا بیشتر و معما های بازی سخت تر و هوشمندانه تر می شوند. همچنین در بازی بایستی برای بقای زندگی و بازیابی توان به دنبال آب و غذایی مناسب باشید. همچنین شایعاتی خبر از آن می دهند برای بهبود آسیب دیدگی ها بایستی گیاهان موجود در جزیره را جمع آوری نمایید. محیط جزیره بسیار وسیع است و برای یافتن غذا بایستی کشتی ها آسیب دیده را پی یافتن مواد خوراکی جست و جو نمایید.
اما برای گیمر هایی که حوصله گذاشتن وقت بسیار و فکر کردن بر روی معما ها را ندارند نیز راهکاری توسط سازندگان بازی در نظر گرفته شده است. این راهکار راهنمای خودکار بازی است که در صورت نیاز بازی کننده می تواند از آن استفده نماید. همچنین تنها سلاح هایی که تا کنون امکان استفاده از آن ها در بازی قطعی شده است ، تیرکمان ، چاقو کلت کمری ، و یک نوع سلاح دست ساز است. همچنین نشانه گیری در بازی به دو صورت ثابت شدن روی هدف و نشانه گیری آزاد وجود دارد.
صداگذاری بازی نیز آن چنان که از شواهد و قرائن پیداست به بهترین نحو صورت گرفته و با توجه به صداگذاری تریلر بسیار دقیق و ریز بینانه است. همچنین افکت ها صوتی بازی از جمله افکت های آب ، آتش و چوب و همچنین برخورد اجسام بسیار خوب و درست کار شده اند و همپای گرافیک و گیم پلی به بهتر شدن و باور پذیر تر شدن بازی کمک شایانی خواهند نمود.
در کل “توم ریدر” 2012 یکی از موفق ترین بازی های این سری خواهد بود و از هم اکنون نوید یکی از بهترین و کامل ترین بازی های این سبک و سال 2012 را به همه ی گیمر های مشتاق می دهد
حمید بازدید : 145 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolution
نام بازی: Deus Ex: Human Revolution PREBUILD READNFO-P2P
پلتفورم : pc
ژانر:شوتر
سال انتشار: 2011-06-01
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Square Enix
حمایت توسط : Eidos Studios - Montreal
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد



Deus Ex: Human Revolution عنوانی یکی از بهترین و جدیدترین بازی های منتشر شده در تاریخ یکم ژوئن سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Square Enix منتشر و توسط Eidos Studios - Montreal حمایت وساخته شد . شرح بازی Deus Ex: Human Revolution : بازی Deus Ex: Human Revolution در سال 2027توسعه یافته است . ( خود نسخه اصلی بازی در سال 2052 توسعه یافته است ) . از کاراکتر های اصلی بازی Jensen, Adam  در  خدمت یک کار امنیتی خدماتی یک شرکت Sarif Industries میباشند.این شرکت در زمینه تولید ایمپلنت برای مردم میباشد .در دفتر مرکزی این شرکت یک حمله سازمان یافته صورت گرفته است.بسیاری از کسانی که در این جمله جان باخته اند همگی همکار و دوستان شما بوده اند.البته در بین این کشته شدگان مردم عادی نیزمشاهده شده اند... . از جمله ویژگی های بازی Deus Ex: Human Revolution : گرافیک خیره کننده بازی هرگیمری را به وجد می آورد - وجود عناصر و کاراکتر های فعال - طراحی دقیق کاراکتر های بازی با رعایت تمامی جزئیات و .... .


دانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolutionدانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolutionدانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolutionدانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolutionدانلود رایگان بازی Deus Ex Human Revolution
منبع : میهن دانلود
حمید بازدید : 145 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
با توجه به الهام گرفتن Driver: San Francisco از فیلم هایی مثل Bullitt ،The French Connection و سری Bourne به نظر می رسد که Driver جدید قصد دارد اكشنی هالیوودی باشد كه دزد و پلیس بازی با ماشین را به تصویر می كشد. اخیراً Ubisoft Reflections نمایشی از بازی داشته كه مارتین ادموندسون (Martin Edmondson) خالق Driver در مورد آن صحبت می كند. از آنجایی كه نسخه های قبل در نمایش مبارزات سوم-شخص موفق نبودند، اینبار Driver: San Francisco تجربه رانندگی را تا جای ممكن لذت بخش نشان می دهد. نمایش بازی، داستان چند ماه بعد از وقایع Driv3r را نشان می دهد. قهرمان این سری یعنی تنر (Tanner) بازگشته و بالاخره موفق شده كه جریکو (Jericho) را به زندان بیندازد. حكم جریکو تصویب شده، ولی در اینجاست كه متوجه می شویم همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود. جریکو با استفاده از یك هلیكوپتر خبرگزاری از زندان فرار می كند و تنر هم طی یك تصادف به كما می رود. كمی بعد تنر متوجه موضوعی عجیب می شود، او می تواند بدن خودش را ترك كند و به كالبد سایر رانندگان شهر سن فرانسیسکو برود. با زدن دكمه ای در بازی می توانید از بدن خود جدا شده و روی هوا شناور شوید و در شهر بگردید. این كار با دو آنالوگ انجام می شود و شما می توانید وارد ذهن هر راننده ای كه می خواهید بشوید. در ابتدای بازی، شما به تمام شهر دسترسی ندارید و محدودیت هایی وجود دارند، ولی وقتی قدرت شما بیشتر شود، می توانید دوربین را به عقب بیاورید و به هر جایی از شهر كه دوست دارید، پرش كنید.

تصور كنید چه كارهایی در جاده می توانید با ماشین انجام دهید و تلویزیون شما را نشان دهد. با انجام این مأموریت های فرعی مراحل اصلی داستانی برای تنر باز می شوند و همچنین برای شما Willpower بدست می آورد كه می توانید با استفاده از آن ماشین ها و قابلیت های جدیدی را آزاد كنید. ادموندسون درباره این كه چطور كارهای شما بر ذهن تنر در دنیای واقعی او و در بیمارستان اثر می گذارد، چیزی نمی گوید، ولی او اشاره می كند كه پروسه درمانی تنر به كارهای او با ذهنش ربط خواهد داشت. به نظر می رسد که Driver: San Francisco خیلی شبیه به Burnout Paradise و یا Test Driver: Unlimited 2 كار شده است. ترمز دستی كشیدن در جاده ها به خصوص با ماشین های سنگین خیلی جالب و لذت بخش است و تصادفات هم بسیار جالب كار شده اند. سیستم تخریب پذیری ماشین ها بسیار دیدنی است و این موضوع وقتی جالب می شود كه 140 ماشین واقعی برای بازی لایسنس شده اند. ادمونسون چیز زیادی از بخش چندنفره نمی گوید، ولی اشاره می كند كه این بخش خیلی عالی خواهد شد و شما قابلیت های زیادی با استفاده از ایده Shift بازی خواهید داشت. وی همچنین اشاره می كند كه قابلیت Split-Screen هم در بازی وجود دارد. Driver: San Francisco در آگوست امسال برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Mac عرضه خواهد شد.


این هم تصاویری از بازی :










حمید بازدید : 93 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

http://images.pricerunner.com/product/640x902/240728757/Tom-Clancy-s-Ghost-Recon-Future-Soldier.jpg

پلیفرم : xbox360,pc,ps3

از موفق ترین عناوین تام کلنسی (Tom Clancy) می توان به بازی تاكتیكی Ghost Recon اشاره كرد. پس از عرضه دو نسخه فوق العاده موفق در این نسل به نام Advanced Warfighter، حال Ubisoft France همراه با Ubisoft Red Storm نسخه جدیدی از این عنوان را با نام Future Soldier در دست ساخت دارند. تامی جیکوب (Tommy Jacob) در یكی از نمایش های بازی، گیم پلی Future Soldier را نشان می دهد و می گوید كه این شماره در بیشتر بخش های دنیا اتفاق می افتد و نیروی Ghost به صورت خیلی مخفی به مناطق جنگی می روند تا امنیت را در منطقه برقرار كنند. دموی نمایش داده شده در نیجریه اتفاق می افتد.

جایی كه دو سرباز Ghost در حالیكه با استفاده از تكنولوژی پیشرفته خود كاملاً غیب شده اند، دو نیروی دشمن را به صورت هم زمان از ناحیه سر هدف گلوله قرار می دهند و در مناطق جنگ زده نیجریه حركت می كنند. با استفاده از قابلیت مخفی شدن، هیچكس نمی تواند شما را ببیند و با استفاده از دوربین های مخصوص می توانید دشمنان را حتی از پشت دیوار هم مشاهده كنید. كمی جلوتر و آن طرف دیوار، یك نیروی شورشی با اسلحه به سمت زن بی گناهی، نشانه رفته است و شخصیت اول بازی طی یك صحنه بسیار زیبا، گردن دشمن را می شنكند. در طی این حركت، از حالت مخفی كاری خارج می شوید و دیگر نامرئی نیستید. سرباز به طرف زن اشاره ای می كند كه ساكت باشد و چیزی نگوید. خیلی جالب است كه سازندگان دقیقاً حس شبح بودن را به شخصیت های بازی داده اند.

سربازانی كه همانند اشباح ناپیدا به منطقه ای می روند و مأموریت خود را انجام داده و خیلی آرام دوباره غیب می شوند. كمی جلوتر، هدف مورد نظر خود را می بینید كه روی یك صندلی، پشت یك در نشسته و شش نگهبان هم در اطراف آن هستند. شخصیت اول كنار در می ایستد و به هم تیمی خود اشاره می كند و ناگهان در را شكسته و وارد اتاق می شوند. طی یك صحنه سینمایی سوژه را می گیرد و در حالیكه یارش به سمت دشمنان شلیك می كند، از سوژه بازجویی می كند. ساختار تاكتیكی، نحوه فیلمبرداری و صحنه های سینمایی خیلی شبیه به Splinter Cell: Conviction کار شده اند. طراحی نیجریه خیلی خوب كار شده و نوع درخت ها و ساختمان ها دقیقاً ظاهر این كشور را نشان می دهد.

منطقه، جنگ زده است، بنابراین اجساد زیادی در آن پیدا می شوند. كمی جلوتر، سه گارد، چند مردم بی گناه را گروگان گرفته اند و شخصیت اصلی بازی اینبار خیلی سریع به سمت آن ها شلیك می كند و تمامشان را از پا درمی آورد. جیکوب در مورد سیستم غیب شدن بازی می گوید كه شما اگر در یك سرعت ثابت حركت كنید، مخفی می مانید. نكته جالب بازی این است كه Future Soldier یك عنوان سوم-شخص است، ولی وقتی در این بازی زوم می كنید، دوربین به اول-شخص تغییر پیدا می كند. همانند Splinter Cell: Conviction مأموریت ها و محلی كه وارد آن می شوید، به صورت نوشته روی اشیاء و یا دیوارهای اطراف ظاهر می شوند.

در اینجا ما عبارت Oil Harbor را در آسمان می بینیم كه در حقیقت معرف منطقه تازه ای است كه وارد آن شده اید. نكته جالبی كه جیکوب به آن اشاره می كند، این است كه تمام تجهیزات و اسلحه های بازی از روی نمونه های واقعی درست شده و آن ها نگاهی نزدیك به سلاح ها و تجهیزات نظامی ارتش آمریكا داشته اند. یكی از قابلیت ها، مشاهده مختصات محیط است. شما می توانید دوربین را همانند یك بازی استراتژی به بالا برده و ساختمان ها و مسیری كه می خواهید در آن پیش بروید را مشاهده كنید كه این موضوع خیلی به تاكتیكی تر شدن بازی و مسیریابی و انتخاب درست تاكتیك مورد نظر در موقعیت های گوناگون كمك می كند.

كمی جلوتر، شخصیت اول یك هلیكوپتر كوچك را كنترل می كند و موقعیت منطقه را با آن بررسی می كند. این وسیله خیلی شبیه به ربات كوچكی است كه قبلاً در Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots دیده ایم، با این تفاوت كه این وسیله می تواند پرواز كند. پس از بررسی محیط و مأموریت با استفاده از این وسیله، سرباز ما در حالیكه نامرئی است، وارد منطقه دشمن می شود. جیکوب در حین نمایش از ویژگی های Kinect بازی هم می گوید كه شما می توانید اسلحه خود را با استفاده از این کنترلر درست كنید و آن را بچینید و یا با صدای خود فرمان دهید كه به طور مثال هم تیمی شما چه كاری انجام دهد.



جابجایی بین سنگر، دقیقاً همانند Conviction كار شده و شما با انتخاب سنگر مورد نظر، وارد آن می شوید كه خیلی جذاب و كارآمد است. بازی تنوع زیادی در بخش گیم پلی دارد، شما می توانید یك مرحله را كاملاً مخفی پیش ببرید و یا بازی را به یك Gears of War تبدیل كرده و با سنگر گیری و تیراندازی همه را از پا دربیاورید. در ادامه با نابود كردن دشمنان و پیشروی در این مرحله، نیروهای خودی به دنبال شما آمده و منطقه را ترك می كنید. Ghost Recon: Future Soldier یك عنوان تاكتیكی همانند نسخه های قبل است كه امكانات زیادی به آن اضافه شده و اقشار مختلف با هر سلیقه ای می توانند خیلی بهتر با آن ارتباط برقرار كنند. به نظر می رسد که دوباره یك عنوان بسیار جذاب از Ubisoft و تام کلنسی در انتظار ما است. این بازی یکی از بهترین بازی های سال خواهد بود


حمید بازدید : 156 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (1)
معرفی بازی Battlefield 3بیش از پنج سال از عرضه Battlefield 2 می گذرد. سبك اول-شخص قلمرویی اختصاصی به نام Call of Duty دارد. EA و DICE امیدوار هستند كه فراتر از Call of Duty پیش بروند و ما اینبار Battlefield 3، دنباله ای بر یكی از بهترین بازی های چندنفره تاریخ را داریم. Battlefield 3 كه امسال برای PC ،Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد، باز هم یك بخش چندنفره درگیر كننده خواهد داشت، ولی EA اینبار سعی كرده كه حتی روی بخش تك نفره هم كار كند و بازی خود را كامل تر از قبل جلوه دهد. اول از همه بگذارید در مورد مسائل تكنیكی بازی صحبت كنیم. Battlefield 3 با موتور اختصاصی DICE یعنی Frostbite 2 اجرا می شود. نسخه قبل این موتور را ما در بازی های Battlefield: Bad Company مشاهده كردیم كه خیلی خوب كار می كرد. یكی از بزرگترین محسنات Frostbite امكان تخریب ساختمان های محیط است. اینبار DICE سطح كیفی خود را از قبل بالاتر برده و دامنه تخریب را وسیع تر كرده است. پس دیگر نه تنها ساختمان های كوچك خراب می شوند، بلكه تمام ساختمان ها و هر چیزی كه در دنیای Battlefield 3 است، می تواند با خاك یكسان شود! انیمیشن ها هم در این نسخه بسیار عالی شده و DICE از سیستم ANT كه در طراحی شخصیت های بازی های ورزشی EA Sports استفاده شده، در این بازی بهره برده است. آن ها می گویند نتیجه این كار انیمیشن های خیلی واقعی تر و چهره های پر جزئیات تر است.



Frostbite 2 بیش از دو سال در دست ساخت بوده و در تمام بخش ها، حتی در قسمت صدا و نورپردازی فوق العاده طبیعی و افكت های دیگر سنگ تمام گذاشته است. اما چرا DICE آنقدر روی مسائل تكنیكی این بازی كار كرده است؟ آن ها می گویند كه می خواهند با Battlefield 3 سبك اول-شخص را به جلو پیش ببرند، همانند كاری كه Battlefield 2 در زمان خود انجام داد. از نمایش هایی كه ما در GDC امسال دیدیم، Battlefield 3 به نظر كاملا بی نقص است و بازی فوق العاده به نظر می رسد و با این كه بازی كامل نیست، ولی با همین نمایش متوجه عنوانی متفاوت و با كیفیت هستیم. متأسفانه هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با داستان وجود ندارد، ولی جزئیاتی از بازی عرضه شده است. داستان در سال 2014 اتفاق می افتد و نیروی شورشی ایران (در بازی PLR خوانده می شود) در مرزهای ایران و عراق دست به فعالیت هایی زده اند. شما در نقش فرمانده هنری "باک" بلکبرن (Henry"Buck"Blackburn) بازی می كنید كه یك مبارز نیروی دریایی ارتش آمریكا است. هنوز معلوم نیست كه آیا فقط در نقش این شخصیت بازی می كنیم یا كسان دیگری هم هستند. در آغاز دمو، بلکبرن و گروه كوچكی از ارتش مأمور می شوند تا یك جوخه گمشده كه در یك منطقه شیمیایی هستند را نجات دهند. بلکبرن و هم تیمی های او در مسیری از خیابان ها و مسیرهای فرعی حركت می كنند و به یك مدرسه می رسند كه به نظر می آید جوخه مورد نظر آنجا بوده است.



این صحنه به خوبی نورپردازی منحصر به فرد بازی را در تابش آفتاب نشان می دهد كه راه خود را از مسیرها و شكاف ها به داخل باز می كند. آن ها به منطقه ای می رسند كه توسط ساختمان های بلند محاصره شده است. تك تیراندازی به طرف ما شلیك می كند، وقتی گلوله ها شلیک می شوند، پشت ماشینی باید سنگر بگیرید. DICE یك سیستم جدید در بازی نشان می دهد كه در آن می توانید هم تیمی خود را كه زخمی شده گرفته و تا یك سنگر امن ببرید. در این صحنه یك سیستم QTE كوچك روی تصویر ظاهر می شود كه باید سریع دكمه های مورد نظر را در آن بزنید. همانطور كه خودتان متوجه شدید، این پروسه باید خیلی آرام باشد و همینطور هم است. بلکبرن سرباز زخمی را به داخل یك ساختمان می برد. همینطور كه زیر رگبار گلوله دشمن هستیم، یك آر. پی. جی-زن از بالكونی در نزدیكی، راكتی را به سمت ما شلیك می كند و اوضاع را سخت تر از قبل می كند. كسی كه از طرف DICE بازی را انجام می داد یك نارنج به سمت بالكن انداخت. دشمن مرد و بار دیگر با تخریب تحسین برانگیز بازی روبرو می شویم. با انفجار بالكن، بارانی از خاك و سنگ ریزه می بارد و در واقعی ترین شكل ممكن تخریب می شود. دمو به مرحله بعد می رود و ما جوخه را می بینیم كه بالای ساختمانی هستند و قصد دارند تك تیراندازی را از پای در آورند. این سكانس بسیار هیجانی بود، باید تیم شما سریع از سنگری به سنگر دیگر بروند و از دست گلوله های تك تیرانداز فرار كنند.



به جایی می رسید كه دیگر مکانی برای سنگر گرفتن نیست و حال تیم سینه خیز می شوند و در میان ساختمان های در حال تخریب روی زمین حركت می كنند. بلکبرن در این حین راکت انداز خود را آماده می كند و جوخه او با تیراندازی به سمت دشمن موقعیت شلیک را برای او درست می كنند. او بلند می شود و راكتی را به سمت ساختمان نزدیك می فرستد. موج راكت شیشه های طراف را می شكند و اشیاء سبك را به زمین می اندازد و موقعیت دشمن را نابود می كند. دمو بار دیگر به جلو می رود و با مرحله ای دیگر روبرو می شویم. بلکبرن تنها در زیر زمین یك ساختمان است و سیمی را دنبال می كند كه به یك بمب منتهی می شود. سیم از داخل محوطه ای تنگ از سیستم تهویه رد می شود و سرانجام به اتاقی می رسید كه مواد منفجره در آنجا هستند. تا می خواهید بمب را خنثی كنید، سربازی از پشت به شما حمله می كند. صحنه ای QTE شكل می گیرد و حال باید مبارزه ای تن به تن انجام دهید. وقتی مهاجم را می كشید، بلکبرن بمب را خنثی می كند، به بیرون ساختمان می رود و به تیم خود ملحق می شود. نبردی دیگر شكل می گیرد. بلکبرن اسلحه ای قوی برمی دارد و با دشمنان مسلح مبارزه می كند. پشت یك ورقه آهن سنگر می گیریم و پس از چند دقیقه این آهن تكه تكه می شود. خوشبختانه هلیكوپتر خودی وارد میدان می شود و به ما كمك می كند. ناگهان ساختمانی به سمت هلیكوپتر سقوط می كند و در همینجا دمو با یك Cliff-Hanger هیجانی تمام می شود. هنوز سوال های زیادی برای جواب دادن هستند، مثلا این كه پیش زمینه داستان چیست و در چه مكان هایی ما مبارزه خواهیم كرد و مهم تر از همه چه اصلاحاتی در بخش چندنفره شده است. اما با همین دمو از بخش تك نفره متوجه می شویم Battlefield 3 قصد دارد یك بازی بسیار هیجانی و سینمایی باشد. بزرگترین حسن بازی گرافیك خیره كننده آن است. این بازی در پاییز امسال برای Xbox 360 ،PS3 و PC عرضه خواهد شد.

چند عکس:
حمید بازدید : 92 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (0)

به نام خدا
دو ستان در این تاپیک قصد دارم به همراه دوستانی که میخوان همکاری کنن یکی از بهترین بازی های تاریخ رو بررسی کنیم.
چون حجم مطالب زیاده ازو سر بنده هم شلوغ از دوستانی که مایلند با بنده همکاری کنن تقاضا میکنم مطالبشون رو داخل این تاپیک به نام خودشون قرار بدهند.البته تا جایی که میتونید سعی کنید مطالب نوشته خودتون باشه.از یاری شما ممنون.

خب لازم میدونم اول یه مطلبی رو که در واقع یه نامه هست رو براتون قرار بدم که از همین الان ترتیب اهمیت شخصیت های این بازی رو بدونید تا بعدا مشکلی پیش نیاد.این نامه توسط یکی از دوستان من در سایت بازی سنتر به نام نیما به شخص شینجی میکامی فرستاده شده و جوابش رو هم از خودش گرفته.امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره:
ترجمه شده ی نامه !!
این جواب نامه اوله:
سلام اقا .
این سوال سوالی بود که بار ها در ذهن من میچرخید و خودم هم به سختی متوجه ان شدم ! باورم نمیشد . شخصیت هایی را که خودم خلق کرده بودم را نمیتوانستم طبقه بندی کنم . ولی چند ماه پیش بود که خبر رسید اقای تاکئوچی بر روی بازی بعدی کار نمیکند و من هم تصمیم گرفتم به گذشته ها برگردم و از اول اویل را مروری بکنم انجا بود که شخصیت ها را درک کردم و من طبق نظریه ی شخصی خودم شخصیت ها را به این صورت طبقه بندی میکنم :
1- البرت وسکر ( اگر این شخصیت نبود جیل و کریس را خلق نمیکردیم ! )
2- جیل ولنتاین ( پر نقش ترین شخصیت زن در بازی ! )
3- کریس ردفیلد ( یکی از نقش های مهم و کلیدی )
4- کلیر ردفیلد ( نقشی پر رنگ در بازی داشت )

به نظرم تک تک شخصیت های بازی نقش مهمی در بازی داشتند به صورتی که بعضی ها اگر نبودند جایی برای دیگری نبود !
اما من به هیچ وجه ربکا چمبرز را جزو شخصیت های اصلی جا نمیدهم چون این ها همگی دست پرورده ی البرت وسکر هستند . درست است خود البرت وسکر هم دست پرورده ی ازول ای اسپنسر هست ولی اون در بازی نقشی نداشت پس نمیتوان او را قبل از وسکر اورد !
لیون اسکات کندی هم نقش مهمی در سری اویل نداشت و فقط به عنوان حاشیه در بازی بود ! البته اگر بخواهیم از لحاظ داستان به بازی نگاه نکنیم به ترتیب :
1-کریس ردفیلد
2-لیون اسکات کندی
3- جیل ولنتاین
4- کلیر ردفیلد

ممنون از توجه ی که به رزیدنت اویل داشته اید و اینقدر عمق داستان را جسته اید چون فقط عده ی اندکی مثل شما هستند ! من فعلا هیچ نقشی در رزیدنت اویل 6 ندارم پس لطفا از رزیدنت اویل 6 از من نپرسید ! خوشحالم که توانسته ام شخصیتی را خلق کنم که بتواند در دل افراد مختلف قرار بگیرد . موفق باشید .

این هم نامه ی دومش:

دوباره سلام آقای میکامی.سلام اقا
ازجوابتون متشکرم.
ولی هنوز چند تا سوال دیگهدارم:
-1منظور شما اینبود که از نظر داستان لیون جزو شخصیت های اصلی نیست؟چون اونعلاوهبر رزیدنت اویل 2 و 4 درداستان دیجنریشن و عملیات جاوییر در دارک ساید هم حضورداشته.در کل نقش لیون مهم تره یا کلیر؟(از نظرداستان بگید نه گیم پلی)|||| جزو داستان بازی زیاد محسوب نمیشه چون زیاد عملبات خاصی را انجام نداد و اگه اون نبود بازی تغییر چندانی نمیکرد !

2-در کل داستان نقش کریس مهم تر است یا جیل؟چون کریس در ظاهر نقش پررنگ تری داشت و وسکر را هم او کشت.|||| نقش کریس در بازی بیشتر بود و مهمتر بود .


3-می خواستم بدنم که شما شخصیتهای داستان ساز مثل اسپنسر-بیرکن-مارکوس-ادواردآشفورد-ولادیمیر-سدلر والکسیارو جزو شخصیت های اصلی قرار می دید یا ثانویه؟چون این شخصیتها سالها قبل ازقهرمانان در داستان حضور داشتند و در طیسالهای 1960 تا 1998 نقش بسیار مهمی داشتند و ویروس ها و وقایع داستانرا آنها بهوجودآوردند.من اگه قرار باشه همینجوری امتیاز گذاری کنم که ورونیکا اشفورد الان مهمتر از همه بود چون بنیان گذار خانواده ی اشفور بود ! پس من این ها را جزو شخصیت های ثانویه قرار میدم !


4-از نظر شما ایدا ونگ اصلی است یا ثانویه؟ثانویه .


5-در کل اگه بخواهید کل شخصیتها رو در 3گروه اصلی-ثانویه و فرعی قرار بدید کدومها اصلی میشن؟لطفا همه ی اصلی ها رو به ترتیب اهمیت نقش برام نام ببرید.(لطفا داستان رو در نظر بگیرید نه گیم پلیرو)
اصلی
1-البرت وسکر
2- کریس ردفیلد
3- جیل ولنتاین
4- کلیر ردفیلد

ثانویه
1- لیون اسکات کندی
2- ایدا وونگ
3-اسپنسر
4-ویلیام بیرکن

فرعی

1- بری بودرتون
2- الکس وسکر
3- ماری وسکر
وشخیت هایی نظیر این ها


-6شخصیت مورد علاقه ی خود شما کیه در رزیدنت اویل؟لیون اسکات کندی

7-برای خلق کدوم شخصیت زحمت بیشتری کشیدید؟||| لیون اسکات کندی در ریدنت اویل 4

در رزیدنت اویل 2 دو تا داستان وجودداشت.یکی لیونA/کلیرB و دیگری کلیرA/لیونB. که در دارک ساید کلیرA-لیون Bآورده شده بود.ولی در گزارش وسکر A گفته شده که لیون نمونه ی ویروس جی رو به پایین پرت کرد و این نشون میده که این مربوط به سناریوی لیون A/کلیرB هست.یعنی دارک ساید و گزارش وسکر 1 با هم تضاد دارند.به علاوه در یک بخش از دیجنریشن نشون داده میشه که کلیر با حالت اول بیرکن روبرو میشه که این دو تا معنی داره:یا اینکه سناریوی لیون A/کلیرB درسته و یا اینکه مثل دارک ساید لیون و کلیر با هم همراه بودند.به نظرشما داستان یکی از 2 سناریو درسته یا اینکه ترکیبی از داستان هر 2 سناریو درسته؟|||| به نظرم بعد از رفتن من کپکام فقط برای پول اویل میساخت و اصلا به این موضوع ها توجهی نمیکرد ! ولی ترکیبی از هردو داستان درسته چون ممکنه لیون اونور کامیون افتاده باشه یا اینور در هر دو درسته !


9-در رزیدنت اویل 2 لیون و کلیر از هم جدا بودند و کلیر هم با ایداروبرو نمی شد.ولی در دارک ساید همیشه با هم حرکت می کردند و کلیر هم با ایدا ملاقات میکرد.در اصل اونها از هم جدا میشن یا اینکه با هم بودند؟

رزیدنت اویل 2 درست تر بود تا نسخه های فرعی !
اسم من نیما است و در ایران زندگی می کنم.رزیدنت اویل توی ایران خیلیطرفدار داره.من هم من هم تقریبا 6 سال است که با رزیدنت اویل آشنا شدم و مسیر زندگیم رو تغییر داد.اصلا نمی تونستم باور کنم که کسی بتونه داستان به این کاملی و پیچیدگی رو بنویسه.داستانی که همه ی شخصیتهاش به هم ربط داشته باشند.خوشحال میشم که از این به بعد باز هم با هم در ارتباط باشیم. |||| من تمام داستان را ننوشتم و یکی از همکاران ما هم به من کمک کرد . از اشنایی با شما خوشبختم اقا یا خانم نیما امیدوارم باز هم با هم در ارتباط باشیم !

حمید بازدید : 96 سه شنبه 26 مهر 1390 نظرات (0)

دو بازی Fallout و سری The Elder Scrolls از بزرگترین عناوین Bethesda هستند كه از كیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به خوبی سبك RPG غربی را درك می كنند. پس از موفقیت Oblivion، تاد هاوارد (Todd Howard) خالق این بازی مشغول كار روی Fallout 3 شد و درست پس از پایان آن پروژه، Bethesda با موتور جدید خود كار ساخت نسخه پنج از سری The Elder Scrolls را با نام Skyrim آغاز كرد. نمایش بازی از مقاطع كوهستانی آغاز می شود، تاد هاوارد می گوید بازی محیط بسیار بزرگی دارد كه شما می توانید در آن هر كسی كه می خواهید باشید و هر كاری كه دوست داشتید، انجام دهید. آن ها تمام توان خود را در بخش گرافیكی بازی به كار برده اند تا Skyrim یكی از بهترین عناوین بازار از لحاظ بصری باشد.

هاوارد می گوید ما می خواستیم دیوانه وار روی جزئیات (از كوچك ترین علف ها تا نوك یك قله) كار كنیم. همانند Fallout، شما توانایی بازی از دید سوم-شخص را هم دارید. در حالیكه نما در Fallout و Oblivion به خاطر انیمیشن های ضعیف شخصیت اول خیلی پر طرفدار نبود (دقت كنید كه اصالت این سری در نمای اول شخص است)، اینبار در Skyrim یك سیستم كاملاً جدید برای این بخش طراحی شده كه به قول سازندگان حتی می تواند با بزرگان سبك سوم-شخص هم رقابت كند. حتی ماهیچه ها و لباس های شخصیت اصلی تكان می خورند و مبنی بر نوع سلاحی كه در دست دارید، انیمیشن های شخصیت شما تغییر می كنند. حركات در مبارزات هم واقعاً خیره كننده است.

واقعاً این موضوع خیلی جالب است كه Behtesda تا این حد توانسته نمای سوم-شخص را بهینه كند. نمای اول-شخص همان دوربین آشنای Oblivion است كه سپر در سمت چپ و شمشیر در سمت راست قرار دارد و حتی می توانید جای آن ها را با هم تغییر دهید. می توانید به جای هر كدام از این اسلحه ها از جادو هم استفاده كنید كه شبیه به BioShock كار شده است. قابلیت های زیادی (از مداوا كردن خودتان و دیگران تا حملات كشنده) با استفاده از این جادوها دارید. حتی می توانید از دو دست برای جادو استفاده كنید كه كلاً با این موضوع كلاس شما به جادوگری تغییر می كند.

با دكمه LT (در نسخه X360) می توانید با دست چپ جادو كنید و با RT با دست راست و اگر با هم این دو را تركیب كنید، فنون چندضرب انجام می دهید. نمایش بازی به بالای قله می رود كه بسیار سرد و برفی است. برف بسیار زیبا طراحی شده و جلوه ذرات برف خیلی روان و شلوغ در تصویر می پیچد، به طوری كه واقعاً احساس سرما می كنید. هاوارد می گوید اینجا یكی از 150 سیاه چاله های بازی قرار دارد كه واقعاً رقم بالایی است. تصور كنید این سیاه چال ها چقدر می توانند بزرگ و پر از راه های مختلف باشند و این فقط ساختار زیرین سرزمین بازی را تشكیل می دهد كه با جمع كردن این اعداد و مقیاس، متوجه عظمت دنیای Skyrim می شویم. نمای سیاه چال، همان جو بازی های RPG را دارد و لایه های نور به زیبایی از لا به لای غار می تابد و باد، تكه های برف را به اطراف پخش می كند.

هاوارد می گوید ما سعی كردیم تمام سبك ها را با هم تركیب كنیم. یكی از این سبك ها مخفی كاری است كه خیلی عمیق تر و جالب تر در این شماره به كار رفته است. بازی نمای سوم-شخص پیدا می كند و ما مشاهده می كنیم كه شخصیت اول بازی با احتیاط و به حالت خم شده حركت می كند. پشت اجسام پنهان می شوید و دوربین دوباره به نمای اول-شخص برمی گردد و حال با یك تیر و كمان، تیری به قلب یكی از دشمنان شلیك می كنیم و به سرعت یكی دیگر از آن ها را از پا درمی آوریم. نمایش بعدی یك نبرد است كه در آن شخصیت اول دو شمشیر در دست گرفته و باید با تركیب درست آن ها به دشمن ضربه بزند. دشمن یك سپر در دست دارد، پس به این راحتی نمی توان به او صدمه زد.

باید صبر كنید تا او حركتش را انجام دهد و سپس در حالیكه گارد می گیرد، ضربه را به شانه او بزنید. شخصیت اول یك جادوی گیج كننده تولید می كند كه حواس دشمن را پرت می كند و حال فرصت خوبی برای ضربه زدن است و طی یك حركت تمام کننده با یك انیمیشن زیبا و البته خشن، دشمن را از نابود می کند. كمی جلوتر، مرده ها از قبرهای خود بیرون می آیند و شما می توانید با جادوی آتش، آن ها را مشتعل كنید. استفاده از جادو بسیار لذت بخش و خیلی شبیه به BioShock كار شده است. اگر در غاری تاریك هستید، می توانید با چوب دستی خود كه شبیه به چوب گندالف (Gandalf) در ارباب حلقه ها هست، گلوله های نور شلیك كنید و راه را پیش ببرید.

نمایش بعدی، یك چوپان را نشان می دهد كه گله ای از ماموت دارد. ماموت ها با شما كاری ندارند، ولی شخصیت اصلی با چماق خود ضربه ای به یكی از آن ها می زند و باعث خشمگین شدن ماموت می شود. از طرفی چوپان هم به شما حمله ور می شود. شما می توانید همانند اژدها از دهان خود آتش تولید كنید كه بسیار جالب است. ناگهان یك اژدهای بسیار بزرگ در صفحه ظاهر می شود و چوپان را از زمین بلند کرده و در ارتفاع بسیار بالا او را رها می کند. هاوارد می گوید ظاهر شدن این اژدهایان در بازی كاملاً داینامیك و اتفاقی است كه می تواند به دشمن آسیب بزند و البته به شما هم حمله ور می شوند. اژدها یا در هوا و یا روی زمین، شما را با آتش مورد حمله قرار می دهد و خوشبختانه یك مأمور امنیتی در آن نزدیكی است كه با تیر و كمان به ما كمك می كند كه اژدها را بكشیم.

پس از یك نبرد سخت، اژدها از بین می رود و شما روح او را بدست می آورید كه نتیجه، کسب قدرت و توانایی های بیشتر است. اژدهایی دیگر در صفحه ظاهر می شود و شخصیت اصلی طی یك حركت، هوا را طوفانی می كند و ناگهان ابرهای سیاه در آسمان ظاهر می شوند و باران می بارد و رعد برق های مهیب به اژدها برخورد می كنند. تغییر ناگهانی محیط و آب و هوا واقعاً خیره كننده است و نشان دهنده قدرت موتور بازی است. پس از به زمین زدن این اژدها، بازی سوم-شخص می شود و ما طی یك سری انیمیشن دیدنی، مشاهده می كنیم كه شخصیت اصلی با تبر خود بر فرق سر اژدها می كوبد. نمایش Skyrim امسال واقعاً عالی بود. گرافیك بازی و جزئیات، مثال زدنی هستند و فریم بازی بالا است. قابلیت های بسیار جدیدی در بازی به كار رفته و مسلماً امسال Skyrim یكی از بزرگترین شانس های بهترین بازی سال شدن را دارد.

حمید بازدید : 88 یکشنبه 24 مهر 1390 نظرات (0)



در کنفرانس Konami در E3 2011 این شرکت اعلام کرد Metal Gear Solid HD Collection با گرافیکی ارتقاء یافته عرضه خواهد شد. این بسته شامل سه بازی Metal Gear Solids 2 & 3 و همچنین نسخه ای که سال گذشته برای کنسول دستی PSP با عنوان Metal Gear Solid: Peace Walker منتشر شد، می باشد. هیدئو کوجیما سازنده سری Metal Gear Solid درباره حضور Metal Gear Solid: Peace Walker در این نسخه گفت: اگر از من می خواستند که نسخه بعدی Metal Gear Solid را معرفی کنم قطعا Metal Gear Solid: Peace Walker نسخه بعدی این سری بود! نکته ای که جالب توجه است این است که این نسخه تنها برای کنسول PS3 منتشر نخواهد شد بلکه نسخه Xbox 360 هم ساخته و عرضه خواهد شد!! نسخه Xbox 360 در کنفرانس Konami نشان داده شد که در متن به ماموریت هایی که در تریلر نشان داده شد می پردازیم.



دمویی که در E3 نشان داده شد کمی برای حاضرین آشنا بود. در این نمایش ماموریتی را مشاهده کردیم که در اوایل نسخه PSP بازی وجود داشت. نقشه ها ، اهداف و حرکات شخصیت های بازی همانند نسخه اصلی بازی (نسخه PSP) هستند. مناطق مختلفی در بازی وجود دارد برای مثال بازی در مرحله ای به جنگل های کاستاریکا می رود و وقایع آن منطقه و درگیری شما با نیروهای شورشی که به دست فردی به نام آماندا که رهبر اصلی این گروه است، هدایت می شود را روایت می کند. در این جا شما باید با گاردی که در این جنگل حضور دارند مبارزه کنید. شما همانند نسخه های قبلی که بر روی کنسول های PS2 و PSP منتشر شده اند، باید مخفی کاری را بیشتر به کار بگیرید تا بدین وسیله آسان تر دشمنان را از پای در آورید. بزرگترین اشکالی که در نسخه اصلی بازی وجود داشت تصویر کوچکی بود که برای PSP بسیار خوب بود ولی برای منتشر کردن این نسخه برای دو کنسول بزرگ PS3 و Xbox 360 بسیار بد است! اما Konami با بهبود تصویر و ارتقاء خوب گرافیک این بازی مشکل اساسی بازی را برای بازیبازان حل کرد. بافت های بازی جزئیات خوبی دارند، مدل کاراکتر های بازی بسیار با کیفیت تر شده اند، loading های بازی بسیار کوتاه است و خیلی از وقت بازیبازان را نمی گیرد.



کنترل Peace Walker با استقاده از آنالوگ های Xbox 360 و یا بر روی PS3 بسیار راحت تر از نسخه PSP شده است. کنترل بازی در مقایسه با بازی های دیگر تفاوت چندانی ندارد، با آنالوگ سمت راست می توانید محیط را جست و جو کنید( دوربین را بچر خانید). نحو تیراندازی بازی بسیار طبیعی و زیبا کار شده است. Konami به خوبی از تمامی دکمه های هر دو کنسول استفاده کرده است و به همین وسیله به زیبایی بازی و راحتی بیشتر بازیبازان افزوده است. برای منو ها از آنالوگ ها استفاده خوبی شده و شما با آن ها می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کسانی که ساعت ها با کنسول PSP نسخه Peace Walker را بازی کردند و در زیبایی این بازی غرق شده اند(!) این نسخه می تواند بسیار بیشتر آن ها را غرق زیبایی کند! در منو Peace Walker گزینه ای وجود دارد به نام transfarring که شما به وسیله آن قادر خواهید بود که سیو های خود را از PSP به PS3 و یا بر عکس انتقال دهید! این امکانی که در بازی تعبیه شده است بسیار جذاب است و امکان پیشرفت در مواقع مختلف را افزایش می دهد.



اگر چه در حال حاضر ما فقط نمایش E3 بازی را در ختیار داریم ولی همین نمایش ما را در درک زیبایی این نسخه کمک می کند. Metal Gear Solid HD Collection بازی بسیار خوبی است که شاید بتواند زیبایی این بازی را برای اولین بار به هواداران Xbox 360 تقدیم کند. قطعا بازی کردن این عنوان بسیار جذاب خواهد بود. Metal Gear Solid HD Collection در ماه نوامبر ( 9 آذر) برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد و بعد از عرضه این عنوان با اطلاعات جامع تری به بررسی بازی می پردازیم.

نويسنده:fertax

Publisher: Konami


Platform: Xbox 360/PS3


Genre: Action Adventure


Release Date: 11/30/2011

حمید بازدید : 131 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

افقی تازه در نبردهای هوایی

از مشهورترین بازی های سبک پرواز، یکی از ساخته های کمپانی Namco است که حتماً خیلی از شما نام آن را شنیده اید. یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی هایی که نسخه های مختلف آن روی کنسول های گوناگون راهی بازار شده اند. سری بازی های Ace Combat از معدود بازی هایی هستند که با سبک خاص خودشان، طرفدران زیادی را برای خود پیدا کرده اند. بعد از ساخت نسخه ششم این سری از بازی ها و گذشت چند سال از زمان عرضه آن، Namco یادش افتاد که بازی ای به این نام دارد و بد نیست یک نسخه دیگر از آن را راهی بازار کند. زمانی که سری بازی های H.A.W.X به عنوان رقیبی تازه Ace Combat راهی بازار شدند، خبری از نسخه جدید این بازی نبود.

اما اکنون اژدهای خفته این سبک از خواب بیدار شده و قصد دارد با نفسی آتشین رقیبانش را به خاکستر تبدیل کند. آقای کازوتوکی کُنو (Kazutoki Kono) تهیه کننده ارشد بازی Ace Combat: Assault Horizon بر این عقیده است که سیستم مبارزه های این عنوان به بازی های اول-شخص تیراندازی بسیار شبیه است. او می گوید زمانی که آن ها آسمان های بازی ممتازی مانند Call of Duty را در اختیار دارند، چرا بازی ای مانند آن ها نباید ساخت؟ این مقایسه باعث می شود که طرفداران بازی های FPS نیم نگاهی هم به این سبک بیندازند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید. خط داستانی این بازی به صورتی طراحی شده که برای شما یادآور بازی های بزرگ نظامی خواهد بود.

برای نقد و بررسی بازی و دیدن تصاویری از بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به این دلیل، Assault Horizon تنها از نظر شکل و شمایل به یک بازی نظامی بزرگ شبیه نخواهد بود. در قسمت هایی که از بازی به نمایش درآمد، بازیکنان با یک حالت Close Combat به نام And Up-Close روبرو شدند که باید از حمله های هوایی دشمن جاخالی می دادند. زمانی که شما در محدوده مناسبی قرار می گیرید، دایره ای سبز رنگ روی صفحه نمایش داده می شود. در این حالت، با فشار دادن هر دو دکمه بامپر (Bumper) می توانید روی هدف متمرکز شوید. در این زمان دوربین در حالت Snap-Zooms قرار می گیرد و شما می توانید روی از بین بردن هواپیمای دشمن تمرکز کنید. در دمویی که به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل یک هواپیمای F22 را در دست داشتند که بر فراز شهر میامی در حال پرواز بود.

زوایه دوربین بازی به صورتی که بود که شما از پشت شانه خلبان بازی را دنبال می کردید. در این حالت، دید بسیار خوبی روی هواپیمای دشمن پیدا خواهید کرد و به راحتی می توانید بازی را کنترل کنید. انتخاب چنین حالتی برای نبردهای نزدیک، بسیار عالی از کار درآمده است. وقتی از نزدیک به هواپیمای دشمن نگاه می کنید، اگر به سمت آن تیراندازی کنید و تیرها به آن برخورد کنند، می توانید شاهد صدمات وارده بر بدنه هواپیما، دود و تکه تکه شدن آن باشید. همچنین در قسمت هایی از هواپیما این صدمات به حدی بودند که سوخت آن روی دوربین ریخته می شد. هوش مصنوعی بازی به نظر خیلی خوب طراحی شده است.

هواپیماهای دشمن می توانند شما را در وضعیتی برعکس قرار دهند تا در یک مبارزه نزدیک بسیار خطرناک قرار بگیرید. در این هنگام، باید با سرعت عمل حالت Counter-Maneuver را پیاده سازی کنید تا در آسمان متلاشی نشوید. آقای کُنو بعد از اینکه بازی را به عنوان های FPS ارتباط داد، به این نکته اشاره کرد که داستان های ژاپنی ای که در نسخه های قبلی Ace Combat وجود داشتند، به ما این امکان را دادند که در این نسخه داستان بسیار واقعی تری خلق کنیم. بازی طوری طراحی شده که برای بازیکنان غربی جذاب باشد. به همین دلیل سعی کردیم که شکل و شمایل بازی را به سری Call of Duty نزدیک کنیم. اگر تریلر جدید این بازی را دیده باشید، یک خلبان دشمن به نام مارکو (Markov) که با نام The Shark شناخته می شود، در بازی طراحی شده است. این بازی در قسمت داستانی، 17 یا 18 مرحله به طول می انجامد که در دنیای واقعی (همانند چیزی که در بازی Joint Assault مشاهده کردید) قرار دارند.

در این بازی شهرهای زیادی طراحی شده اند. به طور مثال در دبی شما بر فراز مکان هایی مانند برج العرب پرواز خواهید کرد. مراحلی هم در روسیه قرار دارند. آقای کُنو در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان می توانند در هر دو حالت نبردهای نزدیک و دور، دشمنان را از بین ببرند. البته درجه سختی، یکی از المان هایی است که روی روند پیشرفت بازیکن در بازی تأثیر خواهد داشت. بازی طوری طراحی شده که هر کسی با هر مهارتی که دارد، بتواند این بازی را تجربه کند. همچنین آقای کیلا کوبایاشی (Keila Kobayashi) که وظیفه ساخت آهنگ های نسخه پنجم این سری از بازی ها را بر عهده داشت، آهنگسازی این بازی را نیز انجام داده و باعث شده که صحنه های مبارزه نزدیک، بازی بسیار هیجان انگیزتر باشد تا بازیکنان به خوبی به وجود المان های یک بازی اول-شخص تیراندازی پی ببرند. Ace Combat: Assault Horizon، اولین عنوان از این سری از بازی ها است که با المان های یک سبک دیگر ترکیب شده و قصد دارد نمایش بسیار خوبی را از خودش به جا بگذارد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 570
  • بازدید کلی : 19,776
  • کدهای اختصاصی
    SusaWebTools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    SusaWebTools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    با كلیك بر روى +1 در رزبلاگ محبوب كنید
    Susa Web Tools
    SusaWebTools