loading...
بازیخورها
آخرین ارسال های انجمن
حمید بازدید : 151 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

با سلام 
نام : need for speed the run
تاریخ عرضه : November 15th 2011
ژانر : مسابقه ای-رالی
سازنده : EA games





در این تاپیک می خواهم که به مو ضوعات nfs the run بپردازیم دوست دارم که شما هم من را در این امر یاری فرمایید 
در این بازی به گیم پلی بازی بیشتر توجه شده و شما در بازی با گرا فیکی روان رو برو هستید در این بازی بر خلاف سری های قبلی داستانی نیز به آن اضافه شده که در سری های قبل هدف فقط در برنده شدن در مسابقات بوده در این داستان شخصیتی به نام جک قرار دارد که در فیلم اول بازی ماشین شما چپ شده در کنار ریل قطار افتاده و می توانید و یکدفعه تمام اتفاقات مهم بازی از جلوی چشمانتان می گذرد 

بیشتر Need for Speedهایی كه توسط استودیوی Black Box ساخته شده اند، سعی در القاء یك نوع حس سینمایی و هالیوودی داشته اند و خیلی شبیه به سری The Fast and the Furious بوده اند. اینبار Need for Speed: The Run قصد دارد تا داستان خود را یك قدم جلوتر ببرد و در این بخش خیلی قوی تر جلوه كند و حتی بازیكن ها را به خارج از ماشین برده و صحنه های اكشن تعریف شده ای را در آن قرار دهد. الکس گریمبلی (Alex Grimbley) تهیه كننده بازی می گوید: "برای اولین بار شما می توانید از ماشین خارج شوید و در نقش یك شخصیت بازی كنید. در نمایش E3 ما نشان دادیم كه چطور این كار را امكان پذیر می كنیم.آن نمایش كمتر از 10 درصد از بازی ما بود و در كل بازی ما هنوز در مورد سبك مسابقه ای است، چون ما یك بازی مسابقه ای هستیم." NFS: The Run همچنان در قلب خود یك عنوان مسابقه ای Arcade است كه مسیری سه هزار مایلی را از سن فرانسیسکو تا نیویورک دنبال می كند. Black Box سعی كرده این مسیر را بیشتر شبیه به یك مسافرت و یك ماجراجویی تبدیل كند. گریمبلی می گوید: "برای این سفر، ما می بایست داستان جك (Jack) را در طی مسابقه نشان دهیم. من خودم اهل UK هستم و برای من رانندگی كردن از یك سمت كشور به سمت دیگر واقعاً لذت بخش است. ما باید مطمئن شویم كه تنوع كافی برای این مسابقه به همراه داریم. مسیرهای ما دو برابر Need for Speed قبلی است كه نزدیك به 300 كیلومتر است و ما از موتور Frostbite 2 برای خلق آن استفاده می كنیم."

پس از صحبت های گریمبلی نمایشی از NFS: The Run نشان داده می شود كه Run for the Hills نام دارد. گریمبلی هیچ اشاره ای به مقطع داستانی این بخش نمی كند، ولی می گوید که به خاطر بعضی مسائل، جك زمان خود را برای گذشتن از این جاده در مسابقه از دست داده است. با نمایش جدید بازی، ما متوجه می شویم كه مسابقات در NFS جدید چه حسی دارند. در دموی بازی یك بخش سرعت یا همان Sprint بود كه باید از یك سری Checkpoint در طول جاده بگذرید. هدف و زمان بعدی در گوشه سمت چپ تصویر نمایش داده می شوند. ماشین مورد استفاده یك Porsche 911 GT3 RS است. طبق گفته گریمبلی آن ها سعی داشته اند كه سراغ خشن ترین مدل هر ماشین بروند.در دموی E3 ما یك Ford Shelby GT500 Super Snake را مشاهده كردیم و EA ماشین های دیگری مثل BMW M3 E30 Sport Evolution و McLaren MP4-12C را تأیید كرده است. از آنجایی كه بازی یك عنوان شبیه سازی نیست، Porsche همانطور كه باید در یك NFS ببینیم، رانده می شود. شما كنترل كاملی بر ماشین دارید و سر پیچ ها خیلی نرم و راحت می پیچید. در انتهای مسابقه، ناگهان طی یك پرش بلند، ماشین چپ می كند و خراب می شود، ولی اینبار شما می توانید با استفاده از گزینه Rewind مسابقه را به عقب بازگردانده و یك شانس دیگر به خود بدهید. از نظر گرافیكی، نمایش جدید بازی خوب بود.با اینكه بازی در مرحله Pre-Alpha قرار دارد، ولی بیابان ها خیلی خوب طراحی شده اند و جاده ها خیلی زیبا و حرفه ای كار شده اند. بازی همانند عناوین Criterion حس Open-World بودن را ندارد، ولی گریمبلی می گوید که این تمركز باعث شده تا هر مسابقه از بالاترین كیفیت و جزئیات برخوردار باشد. او اشاره می كند كه بخش Autolog در این نسخه ارتقاء یافته و شما می توانید دوستانتان را از پیشروی خود در بازی مطلع كنید. گونه های مختلفی از مسابقات در NFS: The Run وجود دارند كه در نسخه دمو فقط یكی از آن ها نمایش داده شد و بخش هایی مثل Time Attack ،Rival Battles ،Cop Pursuit و Survival وجود دارند كه هنوز جزئیات دقیقی از آن ها نیست، ولی در بخش Survival به نظر باید از خطرات طبیعی مثل سقوط بهمن فرار كنید. صحنه های بزرگ سینمایی ساختار The Run را تعریف می كنند.ااین بازی نوآوری های بسیاری داشته و EA عنوانی را كه انتظار داریم خلق كرده و به نظر Need for Speed در مسیر درستی قرار گرفته است.

 

حمید بازدید : 88 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

http://i.neoseeker.com/boxshots/R2FtZXMvWGJveF8zNjAvUmFjaW5nL0Nhcg==/f1_2011_frontcover_large_9Knk1UHtAdvGGXo.jpg

 

بازی F1 2010 برای Codemasters نتایج خوبی داشت. در خاورمیانه دومین بازی پر فروش ورزشی بود و در اروپا هم خیلی خوب عمل کرد. بازی در جدول فروش هفتگی، بسیار درخشانی ظاهر شد و به سرگرمی اصلی طرفداران سری مسابقات F1 تبدیل شد. داستان جالبی پشت این موفقیت وجود دارد. استودیوی Codemasters Birmingham یک استودیوی تازه تأسیس بود که هدف آن خلق بهترین بازی های مسابقه ای در بازار بود. آن ها سراغ سبکی رفتند که سال ها بود توجه خاصی به آن نمی شد و به همین دلیل تیم تازه تأسیس سراغ سری مسابقات F1 رفتند. F1 2010 اصول را خیلی خوب رعایت کرد و مسابقه ای با جزئیات و با کیفیت ارائه کرد و با شعار ”Be the Driver, Live the Life” سعی کرد که به مسابقات حس و حالی دیگر بدهد و کمی درام به آن اضافه کند.

 

استفن هود (Stephen Hood) طراح ارشد بازی می گوید: "فکر می کنم که ما برای نسخه اول خیلی بلند پرواز بودیم و Be the Driver, Live the Life مسئولیت بزرگی بود، ولی ما باید آن کار را انجام می دادیم تا به همه بگوییم که کاری جدید و متفاوت می کنیم و فقط یک بازی مسابقه ای F1 دیگر نیستیم." F1 2010 با وجود تمام سختی های آن یک مرحله اکتشافی برای سازندگان بود و در حقیقت آن ها با این بازی خود را ارزیابی کردند و نقاط قوت و ضعف خود را شناختند. هود می گوید: "بیشتر کار اولیه ما در زمینه تکنولوژی بود. در سری قبل، ما سعی می کردیم بازی را سرهم کنیم و ساختار آن را تشکیل دهیم و با F1 2011 می خواهیم کاری که واقعاً دوست داریم با بازی انجام دهیم را امکان پذیر کنیم."

 

به نظر می رسد که بیشتر اعضای تیم Codemasters Birmingham دوست دارند که ایده های اصلی بازی قبل را بازبینی کرده و آن را دوباره تعریف کنند که بنا به بد نبودن این ایده ها در نسخه قبل، به نظر کار درستی را انجام می دهند. Be the Driver, Live the Life هنوز هم وجود دارد و خیلی تغییرات در آن اجرا شده و بسیار بهینه تر از قبل کار شده است. حس درام در یک مسابقه F1 در این بازی خیلی خوب پرداخته شده که اینبار انیمیشن های بیشتری قبل و بعد از مسابقه در آن وجود خواهند داشت. جدا از زمین ها و جاده ها، اینبار پیست های تمرینی از F1 2010 و DiRT 2 به این بازی بازگشته اند و همانند قبل شما از دید اول-شخص اتاق جدایی برای خود دارید که می توانید ایمیل ها و اخبار را چک کنید و متوجه شوید که واکنش دیگران نسبت به مسابقات شما چه هست.

 

شعار اینبار F1 2011 طولانی تر و البته کامل تر از قبل است. Be the Driver, Live the Life, Go Compete نشان می دهد که سازندگان هنوز به نکات موفق قبل پایبند هستند و مضامین بیشتری هم به این شماره اضافه کرده اند و حال F1 2011 زمینه های بیشتری را پوشش می دهد. بخش چندنفره بازی اینبار خیلی جدی تر گرفته شده و برای اولین بار Split-Screen هم در بازی وجود دارد که می توانید در آن به صورت Co-Op بازی کنید. بخش آنلاین بازی خیلی قوی تر شده و با توجه به اینکه بخش چندنفره F1 2010 هنوز هم باقی مانده، این موضوع خیلی مهم جلوه می کند. اینبار این بخش قوی تر و چالش برانگیزتر شده است.

 

 

بخش مکانیک بازی همچنان وجود دارد و اینبار خیلی بهتر کار شده است. شما باید ماشین خود را قبل از هر مسابقه (خصوصاً مسابقه های طولانی مثل زمین های موناکو) از نظر مکانیکی آماده کنید تا با مشکلی روبرو نشوید. اشتباهات شما در این بخش در طول مسابقه می تواند به عملکرد شما صدمه بزند، پس باید خیلی با فکر کار خود را انجام دهید. شما یک مکانیک در طول هر بخش دارید که اگر ماشین شما در جایی ضعف داشته باشد، به شما اعلام می کند که مبنی بر این که زمین مسابقه بعدی به چه شکل است، این کار را انجام دهید. این اشارات می تواند برای شما قبل از مسابقه و سرانجام در طول رانندگی خیلی مفید باشد.

 

هندلینگ بازی اینبار روان تر شده و ماشین ها در عین واقعی تر شدن، از نظر هندلینگ خیلی راحت تر کنترل می شوند. هود می گوید: "بعضی وقت ها ماشین ها خیلی سریع می رفتند. مشکلی که F1 2010 با آن روبرو بود، این بود که ماشین ها خیلی سریع بودند و همین موضوع گاه مشکلاتی در ترمز کردن ایجاد می کرد. اینبار در 2011 می خواهیم ماشین ها را خیلی بالانس تر بکنیم که این امر با دانش خودتان میسر خواهد بود." کنترل ماشین ها خیلی سریع تر عمل خواهد کرد و فیزیک وزنی آن ها هم اصلاح خواهد شد. سازندگان سعی می کنند رفتارهای کاملاً شبیه سازی شده ای برای سایر بخش های ماشین از جمله تایرها طراحی کنند که سرانجام وقتی در کنار هم قرار می گیرند و کار می کنند، کاملاً کارآمد جلوه کنند.

 

بازی طوری طراحی شده که دوباره سالی پر نعمت را، چه برای Codemasters و چه برای ورزش F1 به ارمغان بیاورد. اگر F1 2010 یک سری مشکلات داشت، F1 2011 با رفع این موارد، قصد دارد در کنار بزرگان سبک مسابقه ای قرار بگیرد. این بازی سال پیش در برابر Gran Turismo 5 قرار گرفت و شانه به شانه آن بازی از نظر امتیاز حرکت کرد. اینبار آن ها با Forza Motorsport 4 روبرو هستند. هود می گوید: "من سری Forza را دوست دارم، ولی فکر می کنم رفتن به سمت Kinect باعث شود که آن ها از هسته اصلی خود جدا شوند. در مورد قابلیت های جدید، مطمئن نیستم و به نظر آن ها زیاد در مورد این قابلیت ها چیزی نمی گویند. ما همیشه گفته ایم که در کنار Forza و Gran Turismo باید F1 هم داشته باشیم، ولی در حال حاضر فکر می کنم بتوانیم شکستشان بدهیم."

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 585
  • بازدید کلی : 19,791
  • کدهای اختصاصی
    SusaWebTools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    SusaWebTools
    Susa Web Tools
    Susa Web Tools
    با كلیك بر روى +1 در رزبلاگ محبوب كنید
    Susa Web Tools
    SusaWebTools